sobota, 5 maja 2012

Rozdział 3 czę 2

-zostajesz u nas powiedział Liam
-ta wiem – powiedziałam nieco  nie zadowolona
-to co robimy – zapytał Zayn
-może film –zapytał Niall
-ok. toy story3- zaproponował Liam . Tak zrobili po chwili już leciał film a raczej bajka. Ja osobiście nie lubię tego filmu ale jak chcą ich dom. Gdy zaczęły się wzruszające scenki Liam i Lou zaczęli płakać a reszcie oczy się zaszkliły. Myślałam że Liam jest normalny znaczy w sumie jak na nich to chyba najbardziej normalny. Patrzyłam na nich ze zdziwieniem i pokręciłam głową. Po 1,5 godzinnej męce film się skończył
-koniec – wykrzyczałam ze szczęścia gdy ujrzałam napisy końcowe, a oni się na mnie popatrzyli.
Minęło prawie 2 godz a deszcz nie przestawał padać ani Magan nie dzwoniła.
-to co robimy- zapytał ponownie Niall
-czy wy nie możecie nic nie robić
-nie- odpowiedział krótko Lou
-nie rozumiem was- westchnęłam
-bo nas nie znasz- Liam
-to też- zaśmiałam się
-już wiem będziemy zadawać sobie pytania nawzajem i na nie odpowiadać- zaproponował Zayn
-dobry pomysł – potwierdził  Harry i popatrzył na mnie
-niech wam będzie- powiedziałam nie mam siły się kłócić a po drugie też chcę się czegoś o nich dowiedzieć. Usiedliśmy w kołku na podłodze. Pierwszy zadawał pytania Louis bo jak on powiedział jest najstarszy 
-to pytanie do…- rozejrzał się po wszystkich- Natali, czy masz chłopaka?
-nie – odpowiedziałam bardziej pytając-a czy wy macie dziewczyny- zapytałam wszystkich – albo
chłopaków- zaśmiałam się
-ja mam dziewczyne- Lou
-no wiesz już mnie zdradzasz- zaprotestował Harry
-przepraszam ale muszę
-nie no foch forever- powiedział loczek i zaczęli się kłócić
- tak w sumie to tylko ja i Lou- przekrzykiwał Liam chłopków i śmiech Nialla.
-dobra spokój- zadarł się Zayn- kontynuujmy i ja zadaje pytanie do Natali . Wolisz Polske czy Anglie
-Polska- odpowiedziałam- o co chodzi z tymi łyżkami- skierowałam to pytanie do Liama
-mam fobie
-Aha- odpowiedziałam powstrzymując się od śmiechu. No dobra słyszałam  o różnych fobiach na ja mam fobie pająkową ale takiej nie słyszałam. I znowu pytanie do mnie
-dlaczego tak dogryzasz ojcu?
-dowiesz się kiedyś- odpowiedziałam. Graliśmy chyba 2 h i dużo się o nich dowiedziałam, śmiesznych i dziwnych rzeczy. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi Harry poszedł otworzyć
-Liam- zawołał. Po jakiś 10 min przyniósł nosidełko (czy jak to się nazywa) w którym było może pół
roczne dziecko sądząc po różowym ubraniu dziewczynka.
-twoje dziecko- zaśmiałam się
-nie mojej siostry mam je popilnować przez 1 h
-aha powodzenia- powiedziałam. Widok był komiczny jak chłopaki zaczęli ją uspokajać
-no mała weź przestań płakać- powiedział Lou
-no właśnie wujek kupi ci lizaka- powiedział Harry
-jest za mała na lizaki- powiedziałam nie odrywając wzroku od telewizora
-jak jesteś taka mądra to ją pilnuj- wkurzył się Liam
-powiec proszę- poprosiłam
-proszę- powiedział błagalnie. Podeszłam do płaczącego dziecka wzięłam je na ręce i od razu się uspokoiła
-i widzicie trzeba mieć podejście- zaśmiałam się
-wiedziałem że nie jesteś taka- powiedział Laim
-czyli
-taka złośliwa i w ogóle- wzruszyłam ramionami . Lubię małe dzieci. Jestem a raczej byłam wolontariuszką w domu dziecka i bawiłam się z małymi dziećmi. W sumie to tam poznałam Anke i się z nią zaprzyjaźniałam.  Pilnowałam małą a oni patrzyli się na mnie jak na ducha. Włączyłam bajki 
i oglądałam razem z noworodkiem. Akurat leciały teletubisie
-moja bajka – krzyknął Lou, zmierzyłam go wzrokiem- no sory- usiadł koło mnie
-którym jesteś -zapytałam
-Dipsi
-aha to Liam będzie Tinki łinki, Zayn Lala, Harry Po a Niall to ten odkurzacz- powiedziałam
-dlaczego jestem odkurzaczem- zapytał blondyn
-bo wszystko wchłaniasz jak odkurzacz- przez prawie godzinę oglądaliśmy Teletubisie albo Świnkę
Poppe, bo Lou nie dał przełączyć. On ma naprawdę nasrane w tej głowie. W końcu przyjechała
siostra Liama. Chłopak zapoznał mnie z nią i jej mężem są bardzo miłymi ludźmi
-poradziliście sobie- zapytała siostra Liama
-tak –odpowiedział dumny Harry
-tak ty ją najdłużej bawiłeś i przebierałeś - powiedziałam z sarkazmem
-czyli mam rozumieć ze ty się małą zajmowałaś- zapytała Sophi, pokręciła twierdząco głową
-nie mogłaś nam dać się nacieszyć tym że ktoś o nas myśli że jesteśmy odpowiedzialni- zbulwersował się Zayn
- wy i odpowiedzialność hahahaJ chyba żartujesz chcieliście dać dziecku 6 miesięcznemu lizaki- zaśmiałam się. Jeszcze chwile rozmawiałam z siostrą Liama
-skarb  mieć taką dziewczynę- powiedziała Sophi do chłopaków  powiedziała gdy wychodziła a ja wybuchłam nieopanowanym śmiechem. Pożegnałam gości chłopaków ledwo powstrzymując wybuch śmiechu. Ja i któryś z nich śmieszneJ.
-to co robimy – zapytał Lou a ja wybuchłam śmiechem. Patrzyli się na mnie jak na wariatkę uspokoiłam się i usiadłam na kanapę.
-przebierz się za dziwke i idź pod latarnie- zaproponowałam
-co! to ja może lepiej usiądę
Po niecałej godzinie nic nie robinia mój ojciec wysłał mi łaskawie smsa że mogę wracać do domu i tak zrobiłam trochę mi zeszło zanim doszłam do mojego miejsca zamieszkania ale w końcu tam trafiłam. Poszłam coś zjeść wykąpałam się  spakowałam kilka ubrań do torby, położyłam się na łóżku i przypomniałam sobie że miałam powiedzieć teletubisie że jadą jutro z nami do dziadków. Nie miałam ich numerów wiec napisałam do Josha
„masz numer kogoś z 1D”
J
„no pewnie kogo chcesz”
Odp
„kogo bądź ale szybko”
J
„ok. ********* To numer Harrego”
Odp
„ok. dzieki”
Napisałam smsa o treści
„Zapomniałam wam powiedzieć że jutro razem z moim ojcem Megan no i ze mną jedziecie do moich
dziadków.
Natali”
Po niecałych 5 min dostałam odpowiedź
„ ok. a z kąd masz mój numer”
Odp
„mam swoje sposoby”
Później poszłam spać nie czekając czy chłopak z którym pisałam coś napisze.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
I jest następny.
Mam nadzieję ze sie podobaja. Przepraszm za błędy.

Proszę każdego kto czyta tego bloga o  zostawianie komentarzy są dla mnie bardzo ważne>
Dzięki za wszystko:*

3 komentarze:

  1. Fajne . Harry .. zapowiada się nieźle . :D Zapraszam cię do mnie . http://love-in-order-to-live-story-1d.blogspot.com/ .

    Ps : Dodaje cię do blogów , które czytam . Liczę na rewanż i komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłaś mnie , żebym poinformowała cię o nowym rozdziale . A więc informuję . 3 już jest .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaje się do obserwujących :D
    Bo uwielbiam tego bloga!
    Haha i to Toy Story 3 ! oj LIAM , LIAM ♥
    Kocham ten rozdział świetny jest!

    OdpowiedzUsuń